torsdag 7. februar 2013

Kontrast på skjenken

 
Har fått meir og meir sansen for svarte detaljar i interiøret.
Eg er er glad i fargar men synes det er fint å stramme opp med litt svart. 
Fargar mot svart, blir ein fin kontrast:-).
 
 
Måtte tørke støv i går og då vart det litt ommøblering på skjenken og i hyllene.
 
 

 
 
Den svarte boksa har eg akkurat måla.
 Boksa er frå Panduro, og den var dekorert med teksta "baby box",
 og sto på  badet full av zinkzalve, bayolje etc.
Vi er litt forbi babystadiumet no her i huset så då passa det bra å måle den svart.
 
 
 
Med det fyrste biletet deltek eg med mitt andre bidrag til Nib si utfordring Tid for kontraster. 
 
 
 
 
 


9 kommentarer:

  1. Må ha litt kontrastar for at det ikkje skal verte kjedeleg:) Fine bidrag du har laga til:)

    SvarSlett
  2. Så flott blogg du har! Jeg er så utrolig glad i både gamle teakmøbler, farger og tapeter, så her var det masse bra inspirasjon å hente:)

    SvarSlett
  3. Hei Mari,
    Du er ein tryllekunstnar innen interiør og detaljar!!! For meg hadde nok heimen din våre ei vakker og spennande skattekiste <3 trur du kjem longt med bildet ditt,lykke til!
    Ein vakker dag og god helg til deg og dine

    Klem Gry

    SvarSlett
  4. Hei Mari,
    Du er ein tryllekunstnar innen interiør og detaljar!!! For meg hadde nok heimen din våre ei vakker og spennande skattekiste <3 trur du kjem longt med bildet ditt,lykke til!
    Ein vakker dag og god helg til deg og dine

    Klem Gry

    SvarSlett
  5. Her ser jeg flere bøker jeg gjerne skulle lest:)! Jeg digger Tricia Guild og ser boka stikker seg frem bak der:). Veldig kult bidrag! Jeg er også veldig glad i farger og har begynt å få litt øya opp for at noen få svarte ting kan fremheve gladfargene og røffe de opp litt. Og bildet ditt er jo et kjempe bra eksempel på akkurat det:) Kult var det! Lykke til i utfordringen:)! -Iren:o)

    SvarSlett
  6. Hadde jeg vist at du var så kjent her skulle jeg ha loppet deg for gode turmål før vi reiste:))) Vi har kun 2 dager igjen. Så har du noen gode tips så kom med dem.

    SvarSlett
  7. Veldig flott! Det er litt godt for augene med noko svart og hardt av og til. Men, den gule lampa di frå Kremmerhuset var jo berre DØDSRÅ! Hadde eg hatt plass skulle eg kjøpt ei heilt lik! God helg!

    SvarSlett
  8. Fine kontraster, lykke til i utfordringen:)

    SvarSlett
  9. LOve all the colors in your home...Very comforting and eye catching..

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.