lørdag 2. februar 2013

Heilt dilla

 
Har visst fått ei ny dille,
dekorering av kubbelys!
 
 
Det finns så utruleg mange fine serviettar,
og på denne måten får ein glede av dei lengre, og på ein ny måte.
 
 
Fleire av desse er tiltenkt som gåver.
Det kan vere kjekt å få serviettar som har same motiv som kubbelysa.
Så har ein lys og serviettar som står i stil!
 
 
Er enno ikkje lei, 
i går var eg innom Nille og hamstra fleire lys:-).
 
 
Gå aldri i frå eit brennande stearinlys!
Det gjeld særleg desse som har papir på seg.
Fekk eit tips frå ein bloggekollega,
 om å kutte av kanten som står att før ein tenner lyset på nytt.
 
 
Still decorating candles with napkins!
It's so fun and easy.
There are so many beautiful napkins and it's nice to use them in a different way.
I think these will make nice gifts,
and even better if  you include the same napkins which decorates the candle.
Nice to decorate a table with candles and napkins with the same motive!
 
Never leave a burning candle,
especially these with paper on!
One tip I got from a blogger is to cut the edge of the candle before you light it again.


6 kommentarer:

  1. Så mange fiiiiiine! Særlig kattene. Katt er mitt favorittdyr :-) de svarte husene under har var kule. Den ideen må jeg herme. Skal linke til deg. Stiligste jeg har sett på lenge!! D

    SvarSlett
  2. Lett å verte hekta når ein kjem over ein slik enkel og fin idé;) Du har iallfall mange fine presangar å ta av der:)

    SvarSlett
  3. Så kreativt og flott;) Jepp, dyreliv i hagen er knall, hjort og ikke minst ekorn er bare så skjønne;)

    Vi har et ekorn på hytta som er tamt, herlig;)

    Det er ikke fult så hyggelig med padda som kommer på hytte-besøk hver sommer hver kvled kl 23.00. Rare greier!

    herlig søndag til deg;)

    -malla-

    SvarSlett
  4. Stilig! Hvor varmt er strykejernet ? :)

    SvarSlett
  5. Veldig stilige! Likte godt dei Afrika-inspirerte lysa(i alle fall vart eg litt Afrika-inspirert!. Og så likte eg godt dei svarte plankeresthusa dine frå forrige innlegg! -Og vasen på hylla med husa var smukk, ass! :)

    SvarSlett
  6. Så fiiint! Nå fikk jeg lyst til å prøve det samme hjemme hos meg. Smart å gi lys og servietter i samme motiv som gave :-) Kunne du fortelle litt mer om hvordan du gjør dette i praksis?

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.