tirsdag 26. februar 2013

Fargerik gardin

 
Slik vart resultatet av mitt nye hekleprosjekt,
 ei slags gardinkappe!
 
 
 
 
 
Vart inspirert til å lage denne av Sonja med bloggen Det blå huset.
Sjekk ut hennar herlege gardiner HER!
Der finn du også link til korleis ein heklar blomane!
 
Det spørs om eg ikkje må lage ei til det andre vindauget også,
og kanskje blir det ei til leikarhytta.
 
Desse var morsomme å hekle!
 
Colourful curtain
This is the result of my new crocheting project.
I was inspired to make this of Sonja with the blog Det blå huset.
Check out her beautiful curtains HERE!
 
I think I have to make one to the other window too,
and perhaps one to the playhouse.
These were very funny to make!

10 kommentarer:

  1. Så fin. Nesten som et glassmaleri :-)

    SvarSlett
  2. wow... great work... It really looks very nice ;-) Spring is in the air!

    SvarSlett
  3. Så fint det vart! Herlig fargerikt:) Til å verte glad av!!
    Har sett det inne hos Sonja ja!

    SvarSlett
  4. Aiai, så flotte fargar du hadde valgt til gardina di! Vart så glad då eg såg at du hadde funne litt inspirasjon inne hos meg:)) Det er vel snart på tide å henge opp igjen gladgardina mi også.....

    SvarSlett
  5. Så flott! Holder på med et hekleprosjekt nå men fikk veldig lyst å prøve meg på slike blomster når jeg er ferdig. Må stjernemerke innlegget ditt så jeg finner tilbake til det tror jeg:)

    Natta til deg
    og fin onsdag:)

    SvarSlett
  6. Så flott det ble, virkelig;) Herlig med farger og at du fortsatt får lys inn vinduet, genialt;) Skulle ønske jeg kunne hekle du;)

    Herlig dag;)

    -malla-

    SvarSlett
  7. Wow – takk for inspirasjonen! =)
    Jeg lærte å hekle med zpagetti garn i november og har (litt) lyst til å prøve å hekle et sengeteppe eller noe i tynnere garn – tror bare ikke jeg vil ha særlig mye tålmodighet, når jeg har vennet meg til det tykke garnet… =/ Men jeg tror det kunne være ordentlig kult med et blomsterformet gulvteppe – nå som det snart er vår og det hele! =) (Sjøl om jeg egentlig hadde tenkt å fjerne gulvteppene når våren/sommeren kom…=/)

    SvarSlett
  8. Superfin! Så nydelige farger!! Ble virkelig et blikkfang der den henger i vinduet!!

    Siri

    SvarSlett
  9. Dette var utrolig fint og kreativt! :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.