lørdag 15. desember 2012

Svart og kvit jul...

 
...men berre i eit hjørne.
 Er nok altfor glad i fargar til å halde meg til berre svart og kvit.
 
 
Det siste er altså svarte stjerner! 
Eg har også bretta meg eit par stjerner der eg har brukt bilete eg har teke av tred.
Bileta er printa på akvarellpapir.
Kan sikkert vere gøy å prøve andre motiv også:-)
 
 
I natt vart det flytta litt rundt på ting.
Bytta ut alt på hyllene her,
og prøvde å halde meg til svart og kvit.
 
 
Likar dei nye, svarte stjernene mine:-)
Og skåla med harepusen på er ny, love it!
 
 
 
I dag har eg ommøblert,
 og i skrivande stund er her framleis temmeleg kaotisk.
Masse ting eg ikkje heilt veit kvar eg skal plassere.
Må nok bere ein del ned i kjellaren,
og heller ta med meg litt julepynt oppatt:-).
  
 
I dag er det forresten akkurat eit år sidan eg laga mitt fyrste bloggeinnlegg!
Tenk det, eit år går jammen fort...
 
Black and white Christmas...
but only in one corner.
I'm too much of a colour addict to stick to just black and white.
I have made several black stars,
and also a couple where I used some of my photographs of trees.
I printed them on thin water colour paper.
Today it's exactly one year since I started blogging:-)
 

5 kommentarer:

  1. Så utruligt flott det var,eg liker veldig god svart og synest det er veldig dekroativt,vakreste stjernene dine:)
    Nydelig utsikt dere har utover og gratulere så mase med 1 år i bloggverden:)

    Ein fine kveld til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Gratulerer med etårsdag for bloggen. Lekre stjerner. Ser ut som det er en flott natur der du bor.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ett år som blogger:)
    Jeg tviholder på tradisjonene (selv om jeg i dag har brutt en av de;) og pynter med rødt. Men jeg tror jeg skal prøve meg på slike stjerner i andre farger når julen er over - likte godt idèen om å printe bilder på akvarellpapir.

    Ha en fin kveld og ei fortsatt god helg,
    klem:)

    SvarSlett
  4. Svart og kvitt er stilig året rundt:)
    Gratulerer med 1 år her inne! Håpar det blir mange fleire:)
    Fortsatt fin helg til deg!

    SvarSlett
  5. Jeg har laget disse stjernene etter "oppskriften" din og har linket tilbake til deg i dag. De er jo så søte. :)
    Fin adventssøndag til deg.

    Hanne Mette

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.