fredag 7. desember 2012

Jul i vårt hus

er desemberutfordringa hjå NIB.
Har ikkje pynta så veldig mykje enno men blir sikkert meir og meir fram mot jul.
 
 
I år har eg som dokke sikkert har fått med dokke dilla på stjerner.
Ikkje få kveldar har gått med til bretting av stjerner.
 
 
Stjernene på veggen er laga av sider frå ei gamal bok og ei atlasbok.
Boksa med svibelen har også fått kart på seg.
 
 

Desse tredimensjonale stjernene har eg laga i tre forskjellige storleikar.
Her er det minste eksemplaret, synes at dei vart veldig søte.
Ikkje umogleg at nokre havnar på juletreet.
 

 
 
Harald synes at eg har blitt "harry", har nemleg fått meg ei lyslenke oppi hylla der:-)
Sjå ei masse fine bidrag HER!
 
Christmas in our house is the December challenge at NIB ( Norwegian Interior Designers ).
So far I haven't decorated a lot but I think I will decorate little by little up towards Christmas.
At the moment I'm crazy about stars, can't get enough of them.
 The stars on the wall are made out of maps and pages from an old book.
 I have made the threedimensional stars in three differet sizes,
and I think the small ones here are rather cute.
 

6 kommentarer:

  1. Så utruligt masse nydelige stjerner,liker så masse og du er så flink,eg var på bloggtreff igår og skulle prøve å brette stjerner men måtte gi opp,klarte det ikkje,skulle helst kjøpt ferdig,hihi:)
    Får kanskje jentene til å lage til meg!
    Nydelig du har pynta!
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Herlig stjernepynt hos deg! Dei er jo så kjekke å lage, så eg veit at det er lett å verte hekta... ja, eg har laga nokre fleire, eg også:)
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  3. elsker fargetonene du bruker!
    vi er nok litt på lik bølgelengde du og jeg, her har det også blitt ofret både bøker og kart, er jo så gøy å brette stjerner!
    Ha en deilig helg!
    Stor klem fra Cathrine

    SvarSlett
  4. Nydelige bildet! Elsker disse sink husene selv og sink er en stor favoritt her i huset også! Her sitter jeg og brette stjerner til den store gullmedaljen! Dine var veldig fine! Lykke til i utfordringen! Legger meg til deg og titter snart innom igjen!
    Velkommen på julebesøk hos meg !

    Mvh Jeanette

    SvarSlett
  5. Nydelig, og den sjenken din og hyllene, de kunne jeg ønske meg:)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.