onsdag 19. desember 2012

Dekorative julekorger


Eg overraska meg sjølv med å lage desse!
Det trudde eg faktisk ikkje at eg var kababel til:-)

 

 
Må innrømme at eg var rimeleg heit i toppen i stund...
 
 
Men desto meir tilfredsstillande var det å knekke "koda".
 
 
No pyntar dei opp i vindauget på stova.
 
 
 
Vart inspirert av Elin med bloggen Fragmenter etter å ha lest DETTE innlegget.
Ho har også lagt ved ein link til mønster til desse korgene og mange fleire.
 
I surprised myself with making these.
I really didn't think I was cabable to:-)
 
 


12 kommentarer:

  1. Du er jo kjempeflinke,dei blei jo så fine:)
    Fin fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Wow, så flotte de var, flinkis;)

    -malla-

    SvarSlett
  3. Så god du er. De ble kjempefine. D

    SvarSlett
  4. Kjempefine! Dei kan no virkelig vere fine å gi i julegåve også. Masse God Jul til deg!

    SvarSlett
  5. Hei Mari
    Helt utrolig flotte julekurver! Nydelige farger og så fine med engler, grantrær osv. i midten! Ser veldig avansert ut synes jeg.
    Tusen takk for dine søte ord forøvrig!
    Gode dager til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  6. Nydelige hjertekorger du har laget♥ så fine farger og mønster. Flinke deg:)

    SvarSlett
  7. Kjempefine!!! Har aldri flettet med mønster, ser litt vanskelig ut....
    God jul til deg!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  8. Disse var skikkelig fine! Jeg er ikke så fan av knallrød jul og disse var kjempefine:)

    Fin jul til dåkke:) ♥

    SvarSlett
  9. Fine! Vart litt heit, eg også, då eg laga mine korger:) Eg likte så godt den med treet, sjølv om den var litt vrien å få fin.
    Fint dekorerte fyrstikkøskjer over her også! Eg har laga nokre med perler på som eg skal gje vekk.
    Eg ynskjer deg ei riktig God Jul!

    SvarSlett
  10. Så fine de er.
    God jul til
    deg og dine!!
    klem Hege x

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.