torsdag 6. desember 2012

Superenkel DIY

 Finn ei boks, denne fine er frå Blafre.
 Deretter klipper eg av sidene på ei fyrstikkøske og limer det i låket på boksa.
Vips! Vi har ei flott boks til oppbevaring av fyrstikker som gjerne kan stå synleg:-)
 
Find a box, this nice one is from Blafre.
Cut the sides off from a matchbox and stick it on the inside of the lid.
Voila! You have now a nice box to keep your matches in.
 
 
Måtte ha med vår nye søtnos denne gongen også.
Fia kjem som regel hoppande når det foregår noko.
Her er ho nysgjerrig på kva som skjer utanfor.
Ho vil så gjerne ut og prøver stadig å snike seg ut når nokon opnar døra.
Dessutan ser ho at Tom, vår andre katt går ut og inn som han vil.
Det er nok best vi venter ei stund til med å sleppe ho ut, iskaldt er det også.
 
Our sweet little Fia is a very curious kitten, here she is excited about something going on outside.
She is so keen to go outside and tries to sneak out the door when she finds an opportunity.
I think she has to wait a bit longer before she can be outside, she only lived with us for a week and also it's freezing cold. 
 
Her står boksa i hylla, lett tilgjengeleg når eg skal tenne stearinlys og fyre i ovnen..
 
Here is my new "matchbox" in the shelf, easy to reach when I need it.
 


9 kommentarer:

  1. Så utrulig lur ide:)det betyr litt å ha ein fin boks med fyrstikker framme for vanlige fyrstikkesker er jo ikkje så fine akkurat:)har ein boks fra greengate som er laga til som fyrstikkesker og så er den rød og kvit så den passer jo fint no:)
    Skjønneste katten,dei passer fint inn i interiøret dei!

    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Smart! Springer rundt som en tullhøne hver gang jeg skal tenne et lys ( noe jeg gjør ofte) men like vis er fyrstikkene borte borte hver gang! :))

    Har kjøpt meg slike store med hjorter på og dem er litt enklere å holde styr på :)) men en hel eske har jeg ikke tenkt på:))

    Tenker det blir mye fint å leke med nå i fine førjulstider for kattenusken:))

    SvarSlett
  3. Kjempelurt! Har da en slik fin Blafreboks jeg og,som det bare er rot i. Fikk lyst til å lage meg en slik jeg og!!
    Kjempefin kattunge dere har fått! Her er vi litt i tenkeboksen, katt eller hund. Jeg kunne tenkt meg en valp til sommeren :)
    Ha en fin kveld! Klem,Randi.

    SvarSlett
  4. Du har så mange gode ideer. Denne går jeg igang med nå med det samme. Lillepusen er til å spise opp. Det gikk forresten fint å brette stjerner etter Diy-en din. D

    SvarSlett
  5. For en super ide! Jeg leter alltid etter fyrstikkeskene :)
    Katten er jo så skjønn, den gleder seg vel til treet skal pyntes ;)
    Ha en fin torsdagskveld.
    Klem

    SvarSlett
  6. Fin fyrstikkboks! Ei vanleg øskje er jo ikkje akkurat nokon pryd for auget, men eg har pynta mi med perler:)

    SvarSlett
  7. Superenkelt og fiiint!:)
    ..lurt!

    ..og nydeligeste pusen:)

    Flott kveld til deg!
    Klem klem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.