lørdag 6. juli 2013

Tallerkenvegg

 
Endeleg har eg fått laga meg ein tallerkenvegg!
 
 
Inspirert av denne veggen som eg kom over i Keukenhof blomsterpark i Nederland,
laga eg min eigen versjon. Tallerkenveggen der var utandørs, medan min er i vinterhagen.
Med klimaet her trur eg det er like bra:-).

 
Dei tre kvite tallerkena har eg arva frå mi bestemor.
No kjem dei til sin rett:-).
 
I have decorated the wall in the conservatory with plates.
Inspired by this wall,
 which I came over in Keukenhof flowerpark in Holland, I made my own version.
The wall in Keukenhof is outdoor, but with our climate I don't think it would last for long here:-).
The three white plates I have inherited from my grandmother,
now I can admire them up on the wall:-).  
 

3 kommentarer:

  1. Veldig dekorativt! Mange fine tallerknar du har:)
    Og der kjem dei som du seier til sin rett!
    Ynskjer deg ein flott søndag!Det ser ut til å verte ein strålande dag:)
    Klem frå Alva

    SvarSlett
  2. Utrulig font,så stilig å pynte opp veggen slik❤
    Ønsker deg ein flott søndag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Åh, så utrolig dekorativt og lekkert! Har mange tallerkener som står i store stabler i kjelleren. Nå ble jeg inspirert til å lage noe lignende! Takk for tips! :-) Håper du har gode sommerdager. Her nytes ferie, sandkassemekking, vin i glasset og sene kvelder om dagen. Klem fra Beate

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.