mandag 8. juli 2013

Streng som plantestøtte


 
Trengde noko som erteblomane mine kan vekse oppetter,
og bestemte meg for å lage noko i ståltråd.
Fann ein gamal rull med ganske kraftig streng og brukte ei tang til å bøye den.
 

 
Ståltråden var noko vanskeleg å jobbe med,
men synes ikkje det gjer noko at resultatet vart litt skeivt og uperfekt.
 
 
 
Nyttig og dekorativt:-)
 
I needed something for my peas to climb on,
and found some old steel wire and shaped it with pliers.
It was a bit difficult to work with,
but I don't mind the result being imperfect,
it's still both decorative and useful:-).
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Det var utrulig stilig å bruke ståtråd,blei så dekroativt:)
    Ønsker deg ein fine dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så artige støtter til erteblomstene, dei likte eg! Har ikkje sett bloggen din før, men her skal eg komme innom igjen :-) legg meg til som følger eg. Hagebilda dine til NIB utfordringen ser heilt herlege ut, skulle gjerne hatt ein slik hage, Lykke til i utfordringen!!

    SvarSlett
  3. Veldig god og dekorativ ide! Det ble fint!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.