torsdag 25. oktober 2012

Stokkrose i vinterhagen

Full av optimisme sådde eg i vår blant anna stokkroser.
Sommaren var kort og kjølig og blomstringa lot vente på seg.
For ei tid tilbake sette eg to av stokkrosene inn i vinterhagen i håp om blomstring.
Og i dag oppdaga eg at det er noko som held på å skje! 
Kanskje blir det blomstring i november?
 
In the spring I sowed hollyhocks.
Summer was short and rather cold, hollyhochs showing no signs of blooming.
A while ago I took two of the hollyhocks into the conservatory, and
today, finally, I discovered that something is happening!
Perhaps it will spring out in November?

4 kommentarer:

  1. Hei og god morgen!
    Stokkroser er noe av det fineste jeg vet og jeg ser mest på ferieturer i Danmark. Det er jo fantastisk om du får stokkroser i vinterhagen i november!!!
    Glad helg til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Så nydelige dei stokkrosene er og så kjekkt at du kan få dei til å blomstre no:)
    Ei gode helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Vakre knopper. Den som hadde hatt en vinterhage....... Det er en drøm. Håper du får de til å springe ut. D

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.