søndag 21. oktober 2012

Morsom veske

Kjøpte denne veska på Tiger i Reykavik.
Veska har plastlommer der ein kan sette inn sine eigne bileter.
Fyrst printa eg ut bileter av borna mine og sette inn,
deretter printa eg ut tredbileter og fekk eit heilt anna uttrykk!
Kan vere kjekt å variere tenker eg.
Ynskjer alle ein fin, fin søndag!
 
This handbag from Tiger has plasticpockets.
First I printed out photos of my kids,
and after that a series of trees which gives a different expression.
I like the possibility to vary.

4 kommentarer:

  1. Så herlige veske og så stiligt at ein kan putte egne bilder i,flott:)her nytes det fine været ute,kjempeflott temperatur så det er så godt':)
    Ein flott søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Kul veske! Slik må det vel gå an å sy... Hmm... Takk for ein idé til eit potensielt prosjekt!

    SvarSlett
  3. det var ei flott veske!!!! Og takk for helsing inne hjå meg på dagen!

    Klem!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.