lørdag 3. mars 2012

Here I am - this is me



NIB si utfordring denne månaden er å vise kven ein er gjennom eit personleg interiør. Stort sett endrar eg ganske ofte på kva slags bileter som heng framme, eller så flytter eg rundt på dei. Det gjeld ikkje denne veggen over sofaen. Desse fotografia tok eg til ei kollektivutstilling eg var med på for nokre år sida. Temaet var Livsglede og utstillinga tok plass i ei kyrkje!



Grunnen til at eg har beholdt denne veggen slik så lenge er at bileta, for meg,  utstrålar energi! Dessutan har eg alltid vore glad i svart / kvitt fotografier. 

Vil du sjå fleire personlege interiør trykker du her!

2 kommentarer:

  1. Så fint bidrag ☺ masse lykke til ☺
    Likte meg godt her hos deg så la meg til som følger ☺
    -Beate-

    SvarSlett
    Svar
    1. Mari du har det deiligste hjemmet!!!! Og tar fantastiske bilder!!! Du er så flink og det er så kjekt å se kor du blomstrer på Bloggen. Veldig motiverende! Du e så flink stå på og fortsett. NB. borti gata er det bygget en 3 etasjer høy trehytte... det er vel sånt du liker å ta bilde av eller?!?

      Du er best. Stor klem fra Frida voffsen og meg Vibeke

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.