onsdag 13. november 2013

Lykter av syltetøyglas

 
Gjenbruk er kjekt:-)
I helga laga eg desse lyktene og i dag fekk eg endeleg fotografert dei.
 
 
 
Det er dårleg med dagslys for tida, det lysnar seint og mørknar tidleg.
Nokre dagar blir det ikkje lyst i det heile...
Snart 14 dagar sia siste innlegg,
merkar at eg har mindre energi og overskot denne årstida.
Har allereie begynt å gle meg til sola snur og dagane blir lengre:-). 
 
 
Teiprullar kan brukast til så mangt:-).
 
 
Måtte pynte med litt perler og knappar!

 
 Slike lykter har vore på mi "to do list" lenge,
så kjekt å endeleg ha gjort det.
Det blir nok fleire slike,
og kanskje ein vase i same stil?:-)

 

 
 

9 kommentarer:

  1. Så fine! Disse blir man jo skikkelig glad av :)

    SvarSlett
  2. Så koselege lykter i herlege fargar! Jammen treng me litt fargar rundt oss no så grått og trist det er ute....
    Denne mørketida er utfordrande... kjenner det sjølv... ein vert rett og slett sløv av mangel på lys. Men snart berre ein måned til sola snur - HURRA!!
    Ha ein fin dag uansett gråver;)
    Klem.

    SvarSlett
  3. Kjempefine!! Disse lyser opp nå når det er minimalt med dagslys! Her bytter det ikke tenne sø mye lys for tida,da pelsen på Vigdis står i fare for å ta fyr! Ho er høyt og lavt hele tida!! Har katten deres kommet hjem? Håper det, trasig når de blir borte slik! Men de har det bo med å ta seg en tur på vidt iblant også!! Her snør det i dag,og jeg lader opp til kveldsvakt! Ikke mye energi her heller, gleder meg til langhelg neste uke,og bytur!! :)

    SvarSlett
  4. Uff,du får tyde så godt du kan!! Denne iPhonen vil så gjerne skrive noe annet enn det jeg vil :p

    SvarSlett
  5. Så nydelige dei var:)vakre:)kjenner igjen det med energien,eg er så trøtt på kveldene eg at eg hoppet i seng halv 9 Igår...slitsom mørketida men så er den koselig og:)

    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Nydelige! Du er flink altså, og godt å se det er flere som "samler" på tape ruller ;-)
    klem Vibeke

    SvarSlett
  7. Kjempefine lyslykter i herlige fargar :) ha ei god helg! Klem

    SvarSlett
  8. En vase hadde nok blitt kjempefint:)
    Knallfine lykter og herlige farger, tenker de er flotte når det er tennte lys i de!

    klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett
  9. Fine lykter:) Koseleg å pynte med heimelaga ting.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.