tirsdag 1. januar 2013

Vinterpynt


Desse lysestakana kjøpte eg på gjenbruksbutikken og dei var grøne og raude.
Litt gamalmodige synes eg, så eg måla dei svarte.
 

 
No synes eg dei vart litt tøffe,
 og så passar dei til mine svarte stjerner i vindauget.
 
 
I kveld rauk juletreet ut,
men stjernene skal få vere vinterpynt ei god stund til!
Elles så vil det sikkert forsvinne litt julepynt etterkvart.
Er ikkje av dei som hiv ut alt på ein gong, her tek vi det litt gradvis:-).
 
Winter decoration
 
I bought these tealight pillars in a second hand shop.
They used to be green and red and looked quite old fashioned.
 I painted them black and now I think they look quite cool,
at least they suit my black stars in the window.
Tonight I threw out the Christmastree,
but the stars I will keep as winter decoration for a bit longer!
The other Christmas decoration will disapear little by little.
 
 

7 kommentarer:

  1. Nydelige farger hos deg!!

    Ønsker deg og dine et fabelaktig nytt år!

    Klem fra Karen

    SvarSlett
  2. Så nydelige det lysestakene var,kjempelurt å male dei svarte,er jo veldig lurt å fikse ting opp med kun litt maling.
    Kjempefine stjernene som henger i vinduet og dei passa så fint ilag med lysestakene!
    Ønsker deg et god nytt år!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Hei Mari! Godt Nytt År!! :)
    Lysestakene ble tøffe, moro med små forandringer så det blir som nytt!
    Her tviholder vi på juleferiefølelsen siden det er planleggingsdag i dag!
    Eskil har en kamerat på besøk og nå skal vi straks ut å renne oss :)
    Håper du har en fin dag!Gleder meg til mange fine innlegg her i det nye året! KLEM.

    SvarSlett
  4. Skøn, skøn blog du har - vil glæde mig til at følge dig :-)

    SvarSlett
  5. Fin gjenbruk! Greitt å kunne forandre på fargane når forma er så fin:)
    Her har vi kasta ut jula - bortsett frå nokre av stjernene;)

    SvarSlett
  6. Nydelig og unike lysestakene. Fine farger.

    God helg,
    Vicky

    SvarSlett
  7. Så fin vinterpynt du har! Liker lysestakene:)
    Jeg har også latt endel av stjernene henge, blir så tomt etter jul. Men nå er jeg klar for vår og farger kjenner jeg!
    Ønsker deg en herlig søndag!
    klem Cathrine

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.