fredag 13. juli 2012

I'm in love....


...i Kari Giebelhausen sin keramik!


Ein liten køyretur unna Løkken, der vi ferierte, ligg koselege Lønstrup.
Det var der eg tilfedigvis kom over butikken og verkstaden til kari.
I det vesle, raude mursteinhuset nedanfor både bur og arbeidar kunstnaren.


Allereie utanfor butikken fekk eg hjartebank!
Eg visste med ein gong at her måtte eg inn.


Og hjartebank får eg enno når eg ser desse bileta.
 Tenk å kunne dekke på med eit heilt servise handmade by Kari.


På trappa blir ein ønskt velkomen av denne søte engelen.


Leikent,
 humoristisk og fargerikt.
INSPIRERANDE!


Søte Kari som faktisk er norsk,
 har budd i Danmark i mange år.
Legg merke til tallerkenhylla på veggen,
elsker fargane Kari bruker.


Kari har ein liten verkstad ved siden av butikken.
Det er ikkje plass til ovnen der, så den står i garasja.


Eg får lyst til å lære meg å dreie..
ser så leikande lett ut når Kari gjer det...



Eg fall fullstendig for desse vasane / lysestakane,
dei kan faktisk brukast til begge deler.
Eg enda opp med heile tre stykker....
Og no er eg glad for at eg ikkje klarte å styre meg:-)


Soppar i alle fargar, love it!


Prikkar, striper, blått og knallgult,
kan det bli betre?


Eit besøk hjå Kari er reine fargeterapien.
Desse tre krukkene hadde passa perfekt i vinduskarmen min!


Sjarmerande englar!


Små, søte skåler i herlege fargar på bordet.
Skjønne vaser i vinduskarmen.


Mange fine detaljer, denne Rudolf lysestaken er berre søt.


 Ein kan ikkje bli anna enn GLAD av eit besøk her.
Kari har ei nettside:

9 kommentarer:

  1. Oi, her var det jammen mykje fint! Ikkje lett å velge seg noko der, men dei vasane du hadde kjøpt av frista veldig:) Herlige fargar!
    Eg laga/dreia ei blomsterpotte på ungdomsskulen, men det var ikkje så lett å få det fint, hehe:) Potta er nok på søppelhaugen for lengst...
    God helg!

    SvarSlett
  2. Oi, oi,oi! De vasene/stakene og tingene på det siste bildet: Drømme om, ønske seg:)

    Skjønner godt du ble varm og hjertet:)

    SvarSlett
  3. Så mye fint!!! Skulle gjerne hatt noen sånne sopp-knagger :)

    SvarSlett
  4. Å så masse herligt,virkelig ein fryd å sjå på:))
    Forsatt fin sommer til deg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei på deg, så mye fint, jeg ble også forelsket når jeg så disse bildene;)) Kjempefin blogg du har, masse fine bilder og inspirasjon. Ha en fin uke som kommer, hilsner fra Wilhelmines blogg

    SvarSlett
  6. Åååååå dette var berre heilt fantastisk at du delte. Til å bli glad av! God sommar!

    SvarSlett
  7. Olala, her var det mye fint. Danmark er herlig!! Ellers ser det helt fantastisk ut der dere har vært.

    Kristin

    SvarSlett
  8. Hei. Herlig keramikk,nydelige farger og flott blogg du har. Go sommer.Ann

    SvarSlett
  9. Sikke fine sager altså.. og så fra Danmark!
    : )

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.