lørdag 21. april 2012

Koppar og anna frå Cath Kidston


Har lenge vore fan av Cath Kidston.
Då eg tidlegare i vår var i London
 fekk eg endeleg høve til å besøke ein Cath Kidston butikk.
Her var det mykje lekkert!



 Koppar frå Cath Kidston har lenge stått høgt på ønskelista.
Det var vanskeleg å velje blant så mange fine koppar,
men enda opp med desse fire:-) 


Søte ikkje sant?


Eg elskar fine bokser, 
og då gjer det sjølvsagt ingenting at koppane kjem i denne nydelege boksa:-) 


Klarte også å handle med meg litt meir;-)


Handkrem i fin innpakning....
Sjølvsagt like viktig som innhaldet, he, he:-)


Nydelege toalettvesker...


Og så måtte eg sjølvsagt ha meg ei ekte Cath Kidston veske.


Dilla på fuglar eg?




5 kommentarer:

  1. Eeeeelsker fargene og mønstrene. Man får skikkelig vårfølelse av det. Tror jeg skifter stil utifra sesong jeg. Tuuusen takk for kommentar på bloggen min. Jeg hadde helt glemt å følge med på bloggen din, men det kommer ikke til å skje igjen, for nå lenker jeg mot bloggen din både på sida min og følger deg via bloglovin. Så nå kommer ingen innlegg til å gå meg hus forbi. Må lese meg opp på det siste du har lagt ut. Gleder meg. Ha en strålende søndag

    SvarSlett
  2. masse fine ting! blomstermønstrene og fargene er bare så perfekt nå som våren endelig har kommet :D

    SvarSlett
  3. Kor herlig :0) du hadde fått med deg mykje fint frå turen din !!
    Du har ofte så søte blogginlegg,so no har eg danna meg eit bilde av deg( sida eg ikkje veit kven du er)
    Tenker at du er fargerik,snild,omtenksom og blomstrande dame c",) stemmer det?
    Uansett,kjempefint innlegg og blogg c",)
    Ha en flotte dag!

    SvarSlett
  4. Du tar så utrolig flotte bilder av nydelige ting! I dag har jeg lagt meg til som følger av bloggen din, trodde jeg hadde gjort det for lenge siden...Hmmm
    Mandagsklem*

    P.S Har et blogglotteri (med en veldig fin premie) gående hos meg nå. Gøy hvis du vil delta!

    SvarSlett
  5. Jeg elsker Cath Kidston!
    Selv har jeg fryktelig lyst på en lekker tapet hun har designet, haddepasset som hånd i hanske med resten her i huset :)

    Finfin torsdagskveld til deg,
    Signe

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.